LUJZA - taška s príbehom

By Unknown - 7:48 PM


Na začiatok uvediem do deja tých, ktorí nestihli Lujzu 
zaregistrovať. Dnes, oficiálne tu na mojom blogu, vám predstavujem moje vlastné tašky : "Lujza - taška s príbehom." Tašky som navrhla ja a vlastnoručne a poctivo po večeroch pripravovala na predaj (Informácie o taške : 100% bavlna cena za kus 5€.). Niektorí z vás, mali tú česť vidieť behať Lujzu po vonku alebo po internete. Nie nebojte nestratila sa, práve naopak. Má krásny teplý domov a to už niekoľkonásobne.

CIEĽ PROJEKTU LUJZA: čiastočne eliminovať výrobu a predaj igelitových tašiek. Ako už mnohí viete, práve igelitové tašky patria medzi najväčšie znečiťovatele životného prostredia - najmä riek, morí, oceánov. Možno si to nedokážete predstaviť na krásnom Slovensku. No mnohé krajiny sú zaplavené miliónmi plastových tašiek ( & fliaš). Akiste ale budeme pokračovať v tomto nezmyselnom devastovaní planéty, katastrofa zastihne aj nás, ak nepovieme igelitových taškám STOP

NAČO kupovať škaredú igelitku, 
keď ti chlpatá Lujzinka ochotne pomôže.
A ešte ju pritom stihneš aj vyvenčiť !


Používaním vlastnej, plátenej tašky nešetríte len prírodu, ale aj svoje peňaženky. Len si predstavte, že ak každý deň kúpite igelitovú tašku v hodnote 0,03€ za jeden rok to spraví presne 10,95€. Nebolo by krajšie za tie peniaze spraviť niekomu radosť ? 

Na záver už len podotknem, že projekt Lujza som zorganizovala sama (nebol to žiaden projekt spojený so školou a ani inou organizáciou). Na prvé tašky som investovala svoje posledné študentské úspory s tým, že ak to nevyjde, tak som zas tam kde som bola - na romantickej 0. Naozaj som sa bála, ako budú ľudia reagovať, či sa im to bude páčiť alebo naopak sa mi akurát tak vysmejú. No a teraz, skoro po týždni predaja musím povedať, že som nesmierne šťastná, akí sú ľudia úžasní. Milujú Lujzu a každý deň počujem pozitívne ohlasy. Ľudí to zaujíma a sú šťastní, že sa môžu do takýchto projektov zapájať. Ak plánujete niečo podobné risknúť, choďte do toho a ďakujte za každého skvelého človeka, ktorý podporí váš projekt pretože nie vy, ale oni sú hrdinovia ! TAK PRIATELIA, hor sa do boja za záchranu sveta !
🌹Ďakujem za šarmantnú asistentku pri fotení

PS: ak by ste mali záujem o tašku tak mi napíšte na blog, na email (kasanova.valeria@gmail.com) na instagrame, na facebooku alebo ma zastavte na ulici/v škole a ja pre vás ochotne vyrobím Lujzinku). 




🌱ĎAKUJEM, ŽE ROBÍTE Z TOHTO SVETA KRAJŠIE MIESTO.


Čaute som Lujza ! Tak kto ma dnes berie na cikačku a kakačku 🐶💦💩? 




  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tak to je krásne, tieto tašky milujem a táto je skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť